Podstawowym celem hotelu jest zagwarantowanie klientom spokojnego i komfortowego snu, zbliżonego do tego, który mogą doświadczyć w swoim własnym domu. Właściciele podejmują wszelkie starania, aby zminimalizować stres związany z pobytami w obcych miejscach, zapewniając odpowiednie warunki, udogodnienia i wyposażenie pokoi hotelowych. Każdy z gości ma swoje sprawdzone sposoby na radzenie sobie z takimi sytuacjami - jedni preferują liczenie owiec, inni sięgają po lekturę, a jeszcze inni decydują się na korzystanie ze środków farmakologicznych.
Pościel w pokojach hotelowych, podobnie jak materace, odgrywa kluczową rolę, zwłaszcza że nie są to produkty jednorazowe. Hotele mają za zadanie przede wszystkim zagwarantować nocleg, a komfortowy sen zapewniają wygodne łóżko oraz wysokiej jakości pościel, zarówno jeśli chodzi o wypełnienie, jak również poszewki, poszwy i prześcieradła.
Coraz mniej spotyka się pensjonatów i hoteli dysponujących pokojami ze wspólną łazienką poza pokojem. Standardem są kwatery z łazienką, co za tym idzie, każdy z pokoi musi posiadać własne wyposażenie pod kątem artykułów higieniczne, jak i odpowiednią galanterię.
Ilość
Po pierwsze należy wybrać ilość i wielkość ręczników jakie planujemy udostępnić gościom hotelowym. Na tym etapie warto mieć na względzie częstotliwość wymiany w pokojach, ilość pokoi, jak również miejsc hotelowych. Kiedy ilość kompletów została już ustalona, należy przejść do wyboru wielkości ręczników. Średnio przyjmuje się nie mniej niż trzy zmiany – jedna na łóżkach, jedna w magazynie, jedna w pralni.
Kupując ręcznik warto wziąć pod uwagę jego przeznaczenie, ponieważ produkt do użytku domowego, może inaczej sprawdzać się w hotelach, pensjonatach czy ośrodkach wypoczynkowych. Zwłaszcza, że obecnie wyposażenie pokoju w ręcznik to standard nawet w obiektach bez gwiazdek.
Obrus jest jednym z pierwszych elementów wystroju restauracji, na który siadający przy stolikach goście zwracają uwagę. Ważne jest więc, by był on elegancki, a jednocześnie trwały i łatwy do utrzymania w czystości.
Zdarzają się takie momenty, że nie wiemy jakie są przyczyny tego, że w naszym hotelu pomimo wielu starań nie zwiększa się liczba gości. Jeśli prowadzimy marketing głównie za pośrednictwem Internetu powinniśmy wiedzieć, jak przyciągnąć ich uwagę. Czy jest tak na pewno? Zobaczcie 10 sposobów na to, by Klienci chętniej odwiedzali wasz obiekt.
Dach to miejsce, które w przypadku większości budynków pozostaje niewykorzystane. Są jednak na świecie tacy ludzie, którzy nie tylko wiedzieli, w jaki sposób zagospodarować wolną przestrzeń, ale też jak sprawić, by przebywanie na dachu hotelu stało się jedną z największych atrakcji obiektu. Zapraszamy was w podniebną podróż po dachach hoteli na całym świecie, które dzięki swojej niezwykłej aranżacji stały się ulubionym miejscem odpoczynku gości hotelowych.
O generacjach często słyszy się przy okazji badań społecznych czy opracowań na temat rynku pracy. Jednak czy w branży hotelowej i podróżniczej ma znaczenie wiek oraz pokolenie gości? Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie jest pokolenie Y żyjące w wielkiej globalnej wiosce i jak dotrzeć do niego pod kątem marketingowym, trafiliście w dobre miejsce.
Codziennie stawiający czoła nowym problemom i wyzwaniom manager hotelu musi dbać zarówno o zadowolenie klientów, jak i motywację pracowników. Manager pełni więc kluczową, ale i wymagającą funkcję, której właściwie wykonywanie gwarantuje doskonałą obsługę klienta i efektywne działanie obiektu. Jaki powinien być manager hotelu i jakie umiejętności posiadać, by zyskać miano idealnego? Dowiecie się tego czytając poniższy artykuł.